FAQ

REZERWACJA ONLINE MOTOCYKLA BMW MOTORRAD

Znajdź wszystkie najczęściej zadawane pytania na temat rezerwacji online motocykla BMW Motorrad, takie jak: Jak działa rezerwacja online? W jaki sposób motocykl zostanie zarezerwowany wyłącznie dla Ciebie?

FAQ

Skontaktuj się z właściwym sprzedawcą, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat ceny pojazdu, który Cię interesuje.

Rezerwowanie z opłatą to opcja rezerwacji dla osób zamierzających kupić pojazd w salonie. Opłata rezerwacyjna jest wymagana do zarezerwowania pojazdu do chwili podpisania umowy.
Opłata rezerwacyjna jest konieczna do zatrzymania pojazdu aż do dnia podpisania umowy. W tym czasie nikt inny nie może zarezerwować na platformie tak zarezerwowanego pojazdu. Gdy transakcja dojdzie do skutku, pojazd zostanie usunięty z platformy i nie będzie już wystawiony na sprzedaż.
Po podpisaniu umowy opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet płatności końcowej / lub umowy leasingu. Jeśli umowa nie zostanie podpisana, opłata zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe.

Opcja "zapytaj teraz" to niewiążąca prośba o kontakt. Jeśli masz pytania dotyczące konkretnego pojazdu, możesz kliknąć ikonkę "zapytaj teraz", aby wysłać zapytanie bezpośrednio do właściwego salonu. Salon w możliwie najszybszym terminie odpowie na Twoje zapytanie.

Tak, otrzymasz dokładnie ten motocykl, który widnieje na zdjęciu.

Wybierając pojazd, kliknij gwiazdkę, aby dodać dany motocykl do swoich Ulubionych. Zaloguj się na portalu MyBMW, aby przejrzeć zapisane pojazdy.

Możesz kontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta BMW.
Wszelkie informacje dotyczące obsługi klienta znajdują się tutaj:  LINK

W razie uszkodzenia prosimy kontaktować się z właściwym salonem.

Rezerwacja i płatność

  1. Logowanie lub Rejestracja na MyBMW
    Po wybraniu modelu kliknij "zarezerwuj z opłatą", a następnie zaloguj się bądź zarejestruj na MyBMW.
  2. Dane osobowe
    Podaj swój prywatny lub firmowy adres oraz zaznacz zgodę na komunikację marketingową.
  3. Twój motocykl
    Ostatni rzut oka na wszystkie informacje na temat motocykla, adres, który ma znaleźć się na fakturze, oraz zgodę na regulamin sprzedawcy
  4. Płatność
    Wprowadź informacje na temat płatności i kliknij "rezerwuj z opłatą".

Tak. Kiedy się zalogujesz, będziesz mieć dostęp do swoich rezerwacji, ulubionych pojazdów i danych osobowych.

Oto, co zrobić, aby znaleźć wcześniej zrobioną rezerwację:

  • Zaloguj się na portalu MyBMW, klikając "login" w górnym lewym rogu strony.
  • Po zalogowaniu znajdziesz swoje wcześniejsze rezerwacje w sekcji "Rezerwacje". 

Możesz wprowadzać zmiany w swoich danych osobowych na swoim profilu MyBMW w sekcji "zmień dane profilu".

W sprawie informacji na temat faktury skontaktuj się ze swoim dealerem.

Tak, możesz anulować rezerwację, a opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona. Jeśli chcesz anulować rezerwację, skontaktuj się z właściwym dealerem.

Tak, możesz śledzić status na swoim profilu MyBMW w sekcji "Rezerwacje".

Tak. Po zarezerwowaniu pojazdu możesz umówić się w salonie na jazdę próbną.

Tak, jeśli chcesz zarezerwować pojazd, musisz wnieść opłatę rezerwacyjną. Wysokość opłaty rezerwacyjnej jest określana przez dealera i może być różna w zależności od pojazdu. Jeśli rezerwujesz pojazd, opłata będzie zaksięgowana jako zadatek. Jeśli umowa nie dojdzie do skutku, otrzymasz zadatek z powrotem.

Wysokość opłaty rezerwacyjnej jest określana przez dealera i może być różna w zależności od pojazdu. Jeśli rezerwujesz pojazd, opłata będzie zaksięgowana jako zadatek. Jeśli umowa nie dojdzie do skutku, otrzymasz zadatek z powrotem.

Rezerwacje online można obecnie opłacać kartą kredytową. 

  • Nie masz wystarczających środków na Koncie.
  • Konto jest zamknięte.
  • Upłynął termin ważności karty.
  • Minął termin płatności.
  • Twoje Konto zostało oznaczone w związku z oszustwem.
     

Nie. Wcześniejsza rezerwacja nie obliguje Cię do zakupu pojazdu, lecz "blokuje" pojazd do czasu zawarcia umowy sprzedaży pojazdu. Jeśli się rozmyślisz, skontaktuj się z dealerem, aby natychmiast anulować rezerwację. Gdy rezerwacja zostanie anulowana przez dealera, otrzymasz z powrotem pieniądze.

Tak. Skontaktuj się z dealerem, aby natychmiast anulować rezerwację. Gdy rezerwacja zostanie anulowana przez dealera, otrzymujesz z powrotem pieniądze i możesz wybrać nowy motocykl. Aby uzyskać więcej informacji na temat wymiany pojazdu, skontaktuj się z dealerem.

Tak. Przechodząc w procesie płatności przez krok "Dane osobowe", możesz określić, czy jesteś klientem prywatnym czy biznesowym.

W razie anulowania rezerwacji zwrócimy Ci środki tą samą metodą płatności, która była użyta do opłacenia rezerwacji. Otrzymasz potwierdzenie anulowania rezerwacji, gdy tylko zostanie ono przetworzone.

  • Masz prawo do odstąpienia od umowy w dowolnej chwili bez podawania powodu. Aby skorzystać z tego prawa, poinformuj nas za pomocą wyraźnego oświadczenia o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Możesz albo wypełnić przykładowy formularz odstąpienia od umowy, albo napisać inne jednoznaczne oświadczenie i wysłać je do właściwego dealera/sprzedawcy pocztą lub e-mailem. W chwili robienia rezerwacji wyślemy Ci nazwisko dealera, adres salonu i adres e-mail (o ile będzie dostępny). Gdy dealer otrzyma Twoje oświadczenie, natychmiast wyśle Ci e-mail potwierdzający anulowanie umowy.
  • Wystarczy, że wyślesz powiadomienie o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, zanim upłynie czas przewidziany na anulowanie.
  • Dalsze kroki
  • Dealer zwróci Ci całą opłatę, natychmiast po otrzymaniu powiadomienia o odstąpieniu od umowy. Dealer zwróci Ci środki tą samą metodą płatności, która była użyta do opłacenia rezerwacji, chyba że jasno uzgodnicie inną metodę płatności. W żadnym przypadku nie poniesiesz jakichkolwiek opłat związanych ze zwrotem środków.